59+1 πράγματα που δεν ξέρεις για μένα


Όλα ξεκίνησαν απο την Μαρίνα
Ύστερα  η Τεσση η Γιάννα, Μαρθα η Βασιλική  και η Αντωνια  με τον σύζυγό  της συνέχισαν μοιράζοντας 59+1 πράγματα για τον εαυτό τους! Έτσι λοιπόν είπα να γράψω και εγώ για μένα , βέβαια δεν περίμενα να μου πάρει τόσο. Ζοριστηκα αρκετά μπορώ να πω!!

Να λοιπόν 59+1 τυχαία πράγματα που δεν ξέρετε για μένα!

1. Έχω υψοβοβια... όταν κατεβαίνω εξωτερικές σκαλες κοιτάζω ψηλά.
2. Σιχαίνομαι τις ακρίδες.. τις σιχαίνομαι όμως.
3. Δεν μπορώ να σκοτώσω κατσαρίδα... και αν τύχει να δω μπροστά μου ούρλιαζω.  Αν δεν είναι κανείς εκεί απλα θα φύγω από το σπίτι! Δεν αντέχω τα έντομα.
4. Φοβάμαι τα αεροπλάνα..μα ταυτόχρονα με συναρπάζουν.
5. Μιλάω πολύ... παρά πολύ.. Ακόμα και με κάποιον που μόλις γνωρίσα. Θα μπορούσα άνετα να κάνω δημόσιες σχέσεις.
6. Δεν μπορώ να δείξω συμπάθεια σε κάποιον που δεν συμπαθω. Ή τουλάχιστον δυσκολεύομαι πολύ να κρύψω αυτο το συναίσθημα.
7. Μου αρέσει να αλλάζω κουρτίνες στο σπίτι συνέχεια...θα μπορούσα εύκολα να ανοίξω μαγαζί με αυτές του ήδη έχω.
8. Μέχρι τα 16 ζωγράφιζα πολύ ... μετά άρχισα να γράφω πολύ.
9. Δεν βλέπω θρίλερ
10. Λατρεύω τον χειμώνα, το τζάκι και το πάπλωμα μου.
11. Αγαπώ τις χειροτεχνίες, κατά καιρούς καταπιάνομαι με διαφορα. Μετά τα παρατάω
12. Δεν μου αρέσει το πιπέρι στο φαγητό. Δεν βάζω ποτέ.
Επίσης δεν μπορώ να φάω καυτερά.
13. Μπορώ να κάνω ταυτόχρονα πολλά πράγματα! Βασικά νομίζω ότι μόνο αυτό κάνω!
14. Έχω μεθύσει μόνο μία φορά στην ζωή μου με κρασί.
15. Σπάνια φοράω χρώματα ..τα ρούχα μου είναι κυρίως άσπρα μαύρα
16. Πιστεύω στα χαρακτηριστικά των ζωδίων
17. Είμαι υδροχοος με ωροσκόπο τοξότη
18. Έχω πάντα βαμμένα και περιποιημένα τα νύχια μου...
19. Δεν μπορώ να ακολουθήσω συνταγή... πάντα κάτι θα αλλάξω. Στα γλυκά δεν το χω καθόλου.
20. Λατρεύω τον καφέ...και γενικά όταν πίνω καφέ θέλω την ησυχία μου έστω και για δέκα λεπτά.
21. Ονειρεύομαι να αποκτήσω μία μονοκατοικία με κήπο κοντά στο βουνό αλλά και θέα την θάλασσα.
22. Έχω τρύπα στον ομφαλό μου την οποία την έκανα 15 χρόνων
23. Έχω τρύπα και στη μύτη μου.
24. Γεννήθηκα ανάποδα , με τα πόδια αντί για το κεφάλι ή μάνα μου συνεχίζει να με λέει ανάποδη σε όλα!
25. Δεν διαχειρίζομαι καθόλου την ιδέα του θανάτου....
26. Φοβάμαι πολύ και πολλά....
27. Ονειρεύομαι μία μέρα να γράψω βιβλίο.. το έχω ξεκινήσει πολλές φορές
28. Δεν φοράω ποτέ φόρμες.
29. Δεν μπορώ να κοιμηθώ αν το σεντόνι που σκεπάζομαι ειναι από την ανάποδη  ή το πάπλωμα ακόμα και αν κόντευω να κοιμηθώ θα το φτιαξω πρώτα.. πολύ ψυχαναγκαστική γενικός
Επίσης δεν πατάω τους αρμούς μόνο μέσα στα πλακάκια κυρίως έξω
30. Δεν κοιμάμαι αν δεν είμαι σκεπασμένη ακόμα κ με 40 βαθμούς.
31. Μικρή έκανα μαθήματα πιάνου. Τα οποία κ δεν συνέχισα...
32. Δεν μπορω να κοιμηθώ μόνη μου.... πρέπει να είναι κάποιος άλλος μαζί μου τουλάχιστον στο σπίτι
33. Αγαπημένο μου χρώμα είναι το μαύρο.
34. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μύδια και  σαλιγκάρια . Και ούτε πρόκειται
35. Με εκνευρίζει απίστευτα ή φασαρία.... οποιαδήποτε μορφή της.
36. Πέφτω πολύ και συχνά , λες και κάποιος με σπρώχνει στην δεύτερη εγκυμοσύνη έπεσα τρείς φορές. Στην πρώτη από τις σκάλες.
37. Δεν μου αρέσει να μοιράζομαι τον καφέ μου.
38. Το καλοκαίρι τα μαλλιά μου είναι πάντα πιασμένα
39. Παθαινω συχνά ρινίτιδα με αποτέλεσμα να χάνω την όσφρηση μου...δεν έχω χειρότερο
40. Το πρωί ποτέ δεν ξυπνάω με νεύρα..και όταν ξυπνάω μπορώ να μιλάω πολύ!
41. Το μεσημέρι όμως άμα κοιμηθώ θα ξυπνήσω μόνο με νεύρα. Γιατί θα ψάχνω για γλυκό και δεν θα έχει.
42. Λατρεύω τις φωτογραφίες...
43. Δεν βλέπω τηλεόραση ποτέ. Μόνο ταινίες
44. Τις οποίες της νοικιάζω, αρνούμαι να τις κατέβασω!
45. Δεν μπορώ να μείνω ακίνητη για πολύ ώρα ακόμα και αν κάθομαι .
46. Βαριέμαι απίστευτα το κομμωτήριο( ίσως γιατί πρέπει να κάθομαι)
47. Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα με πρόγραμμά.
48. Ούτε έχω πάει ποτέ γυμναστήριο
49. Δεν μπορώ να τραγουδήσω...πιο φάλτσο δεν γίνεται
50. Μου αρέσει να πηγαίνω στα μαγαζιά μόνη μου
51. Πιστεύω στην καλή και κακή αύρα των ανθρώπων
52. Πιστεύω πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο
53. Δεν αντέχω την γκρίνια
54. Όταν άνοιξα το μπλογκ ντρεπόμουν απίστευτα να ποσταρω κείμενα στον λογαριασμο μου στο facebook το έκανα έπειτα από παρότρυνση φίλου!
55. Υπέφερα χρόνια από αϋπνίες
56. Δεν γνώρισα  ποτέ  τους παππούδες μου
57. Έχω κάνει εξαγωγή δύο δοντιών γιατί φοβόμουν να πάω οδοντίατρο με αποτέλεσμα να χαλάσουν εντελώς.
58. Παίζω με τούφες από τα μαλλιά μου από τότε που γεννήθηκα (τότε  πειράζα της μάνας μου) με έχει βγάλει έξω από το μάθημα καθηγητής γιά αυτό τον λόγο .
59. Οδηγούσα μηχανάκι μέχρι που έπεσα έκτοτε δεν θέλω να ανεβαίνω ούτε σαν συνοδηγός.
59+1 μετά το χειρουργείο που έκανα απέκτησα και άλλες φοβίες λες και δεν μου φτάνουν αυτές που ήδη είχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.