Μαζι....❤



Δεν ξέρω να τι γράψω για σένα αλήθεια.....
Είναι που δεν συνηθίζω να γράφω για μας!
Ίσως γιατί όσα νιώθω στα έχω πει...
Ίσως όσα δεν μπόρεσα να σου πω στα έγραψα σε εκείνα τα γράμματα που έχεις φυλαγμένα στο συρτάρι σου.
Μετά από δέκα χρόνια γάμου μπορώ να πω με σιγουριά πως με κανείς ακόμα να γελάω.
Με κανείς ακόμα να ελπίζω και να ονειρεύομαι.
Μου κρατάς το χέρι και προχωράμε μαζί!
Ακόμα μπορείς να γίνεσαι μυστήριο που δεν έχω λύσει.
Πλήρεις σχεδόν όλες τις προϋποθέσεις μου.
Και λέω σχεδόν γιατί σε κάποια πράγματα ακόμα αντιστέκεσαι....
Ποντάρω στα επόμενα δέκα να σε καταφέρω!!
Δεν θυμάμαι πως πέρασαν Όλα αυτά τα χρόνια δίπλα σου, μαζί σου.. 
Θυμάμαι όμως όμορφες και δύσκολες στιγμές..
Που μαζί καταφέραμε να ξεπεράσουμε....
Και όμορφες καταστάσεις που αποτελούν αναμνήσεις οι οποίες μας φέρνουν χαμόγελα στα χείλη.
Κοιτάω και τα μάτια των παιδιών που μαζί δημιουργήσαμε και βλέπω εσένα και εμένα μαζί....
Βλέπω δύο παιδιά που συμπλήρωσαν το δικό μας παζλ!
Τα κοιτάω και νιώθω τη σημαίνει ευτυχία!
Αναπολώ στιγμές και περιμένω τις επόμενες που θα έρθουν.
Όλα γίνονται με Αγάπη υπομονή επιμονή και λιγότερο εγωισμό!
Όλα γίνονται όταν είμαστε μαζί!
Δέκα χρόνια γάμου που με αντέχεις και σε αντέχω. Που με προσεχείς και σε προσέχω. .
Δέκα χρόνια παντρεμένοι λοιπόν..
Και να σου πω κάτι που ήδη ξέρεις δεν θα άλλαζα σχεδόν τίποτα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.