Πέντε χρόνια!

7:32 π.μ.
Πέντε χρόνια, 240 εβδομάδες 1825 μέρες...τόσες πέρασαν απο την ώρα που σε ααντίκρισα...ζαρωμενος όμορφος και μυρωδάτος...
Μια εικόνα που δεν θέλω να ξεχασω με τίποτα.
Ενα ήσυχο μωρό που εξελίχθηκε σε παιδάκι πέντε χρόνων...ζωηρός και έντονος, επίμονος και  πολύ δυνατός ταυτόχρονα τόσο γλυκός τόσο ευαίσθητος.
Στις 1825 υπέροχες  μέρες αυτές άλλαξα, μεγάλωσα μαζί σου, αγχώθηκα, γέλασα έμαθα , ένιωσα ευτυχία. Δεν ήταν λίγες οι φορές που με έκανες να αισθανθώ περήφανη για σένα.
Η ματιά σου με τρελαίνει, η αγκαλιά σου με απογειώνει...τα λόγια σου θεραπεύουν όλες τις περιττές σκέψεις.
Είσαι ξεχωριστός...μοναδικός..
Είσαι κάτι παραπάνω από αυτό που είχα φανταστεί.
Έχω την τύχη να με φωνάζεις μαμά.
Να σε φιλάω για καληνύχτα, και να φτιάχνω κάθε βράδυ μια διαφορετική ιστορία για  να σου διηγηθώ.
Να σε αγκαλιάζω για Καλημέρα!
Έχω την τύχη να σε σκέπαζω τα βράδια και μερικά φορές το χάραμα να σε βρίσκω στο κρεββάτι μου.
Έχω την τύχη να μου αναστατώνεις ευχάριστα την ζωή μου.
Έχω την τύχη να σε βλέπω να είσαι ο πιο καλός και τρυφερός αδερφός!
Έχω την τύχη να απαντώ στις ερωτήσεις σου και να σου κρατώ το χέρι σφιχτά.
Έχω την τύχη να σε βλέπω να μεγαλώνεις. Να ακούω τα πιο γλυκά σ αγαπάω...
Να σε φροντίζω να σε θαυμάζω να σε καμαρώνω!
Πρίν δύο χρόνια με ρώτησες...μαμά γιατί ο θεούλης σε έκανε μαμά μου;
Δεν  σου απάντησα ποτέ...Και δεν ξέρω ακόμα τι να σου απαντήσω....ο θεός μωρό μου, μου έδωσε το μεγαλύτερο δώρο εσένα αυτό μόνο ξέρω.
 Το γιατί δεν το γνωρίζω όμως νιώθω τυχερή και ευλογημένη που σε έχω.
Εύχομαι μωρό μου να μαι εκεί κοντά σου σε κάθε σου βήμα...σε κάθε σου σπουδαία  και μη στιγμή..
Εύχομαι να σαι γέρος και δυνατός..τυχερός και να γίνεις όπως λες "μεγάλος τόσος μεγάλος μαμά!"
Χρόνια πολλά μωρό μου όμορφο και να θυμάσαι σ αγαπώ ως το άπειρο άπειρες φορές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.