7 χρόνια!!!!

9:12 π.μ.



Σήμερα όπως κάθε φορά  τα τελευταία 7 χρόνια γιορτάζω μαζί σου. Γιορταζω την μητρότητα που εσυ μου χάρισες εκείνο το μεσημέρι που σε ακούμπησαν πάνω μου.
Γιορταζω μαζί σου την νέα ζωή που ξεκίνησα μαζί σου πριν απο 7 χρόνια.
Σήμερα λοιπον έχεις γενέθλια.
Πρίν απο κανα δυο χρόνια άρχισες να μετράς συχνά πότε θα μεγαλώσεις.
Και μεγαλώνεις εξελίσσεσαι με μαθαίνεις.
Ζεις την παιδικότητα σου και ανυπομονείς να μεγαλώσεις.
Εγω πάλι καθόλου.
Το μικρο σου κορμάκι με τις λατρεμένες σπυ μικρες πατούσες μεγάλωσαν πολύ.
Η αγκαλιά σου δυνατή σχεδόν με χωράς μέσα της.
Μιλάς αναλύεις με συμβουλεύεις!
Ρωτάς μαθαίνεις ψάχνεις.
Είσαι ενα υπέροχο πλάσμα που έχω την ευλογία να με φωνάζει μαμά.
Και σήμερα να γιορτάζω ξανά μαζί σου ολα εκείνα που έφερες στην ζωή μας!
Με δίδαξες τι σημαίνει να αγαπάς άνευ όρων.
Μαζί σου γεννήθηκαν φόβοι που με δυσκολεύουν συχνά.
Μου έμαθες να δίνω δίχως αντάλλαγμα.
Μου έδειξες πως η αγκαλιά τα θεραπεύει όλα. Και πως ενα φιλί έχει μαγικές ιδιότητες.
Με ταρακουνάς κάθε φορά που μπορεί να ξεχάσω πως είσαι παιδί.
Με κανείς και νιώθω συχνά συναισθήματα όμορφα δυνατά πρωτόγνωρα.
Είσαι εκείνος που κρατώντας με απο το χέρι με οδήγησε σε μονοπάτια όμορφα δυνατά.
Είσαι ο λόγος της έμπνευσης μου.
Είσαι ολα εκείνα που ούτε τα όνειρα μπορούσαν να χωρέσουν!
Χρόνια πολλά μικρό μεγάλο μου αγόρι.
Και να σου πω κάτι.
Μην αλλάξεις για κανέναν.
 Μην σταματήσεις ποτέ να κυνηγάς τα όνειρα σου.
Και να γελάς δυνατά!
Η τύχη να είναι Οδηγός σου και εσύ να είσαι γέρος και να συνεχίσεις.
Χρόνια πολλά γλυκό μου αγόρι....
Σ αγαπώ ως το άπειρο
Άπειρες φορές.....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.