Αλλαζει ο άνθρωπος;

1:06 μ.μ.

Η μοναδική στιγμή που το μυαλό μου χάνεται σε σκέψεις είναι όταν οδηγώ.
Συγκεκριμένα όταν είμαι μόνη μου στο αυτοκίνητο.
Το Ραδιόφωνο παίζει τραγούδια που θέλω να ακούσω.
Στην ένταση που εγώ θέλω.
Συνήθως είναι η ώρα που γυρίζω από την δουλειά.
Αυτήν την εποχή είναι σχεδόν η ώρα που ο ήλιος αρχίζει να δύει.
Τα σύννεφα που κοσμούν εκεί ψηλά με ταξιδεύουν...
Οι σκέψεις μου ταξιδεύουν μαζί τους.


Χτες ήταν παγκόσμια μέρα κοριτσιού αν θυμάμαι καλά.
Έτσι νομίζω τουλάχιστον ότι είδα να περνάει στο timeline μου.
Προσπάθησα να θυμηθώ το κορίτσι που κρύβω μέσα μου.
Οι σκέψεις μου κάνοντας μια νοερή αλυσίδα πηδούσαν από δω και από κει μέχρι που έφτασα να σκέφτομαι αν αλλάζει άνθρωπος. Αν εξελίσσεται..
Απο την μια σκεφτόμουν ότι δεν αλλάζει.
Απο την άλλη ξέρω πολλούς που άλλαξαν. Που εξελισσαν δυνατότητες πτυχές, που έσπασαν δεσμά.
Που άλλαξαν οπτική.
Που έγιναν καλύτεροι.
Κάποιοι έγιναν χειρότεροι.... Όμως και αυτό ένα είδος εξέλιξης είναι.
Ο άνθρωπος γεννιέται με έναν δικό του μοναδικό χαρακτήρα.
Παίρνει από το σπίτι του τα βιώματα του χαρακτηριστικά. Χρωματίζει τον δικό του καμβά.
Και ύστερα τον εξελίσσει.
Ότι έγινε δεν σβήνει δεν αλλάζει. Όμως ο καθένας μας παίρνει Όλα αυτά που  κουβαλαει στην ράχη του κάνοντας  επιλογές.
Πολλές φορές αρκεί λίγη τύχη..
Άλλες πάλι αρκεί η πίστη που έχει ο καθένας μέσα του.
Όλα αυτά αποτελούν επιλογές και βοηθούν στην αλλαγή.
Τα παιδικά χρόνια , οι παρέες οι επιθυμίες γίνονται οδηγός.
Η διαφορετική προσωπικότητα γίνεται είναι ο λόγος αυτού που είσαι σήμερα..
Και είδαμε κάποιους να αλλάζουν μετά από κάποια γεγονότα.
Το ακούω συχνά για κάποιον που χώρισε η για κάποιον που άλλαξε επάγγελμα η ακόμα και για κάποιον που κατάφερε να σταθεί στα πόδια του.
Πιστεύω πως απλά ύστερα από καταπίεση του εγώ τους έγιναν ο εαυτός τους. Δεν άλλαξαν.. Κάποια χαρακτηριστικά δεν αλλάζουν πιστεύω.
Καταπατούνται, πιέζονται, συσσωρεύονται.
Αλλάζουν τρόπο ζωής αλλάζουν όσα τους χαλάνε...
Αλλά πάλι χαρακτηριστικά είναι εκείνα που αποκτάμε στην πορεία της ζωής μας.
Δεν γεννιέται κανείς θυμωμένος η πληγωμένος.
Το χαρούμενο κορίτσι ζει μέσα μου.
Υπάρχει! Όχι δεν έχω αλλάξει
Αυτό είναι ψέμα.
Έχω αλλάξει!
 Την οπτική μου. Έχω αλλάξει πολλά!  Μεγαλώνω οπότε αλλάζουν οι αντιλήψεις μου αλλάζουν τα θέλω μου αλλάζω εγώ για να μπορώ να τα δεχτώ όσα γύρω μου αλλάζουν.
Ακόμα και οι συνήθειες μου άλλαξαν.
Κάποιες παρέμειναν όμως διαμορφώνονται και αυτές με την εκάστοτε κατάσταση.
Έχω αλλάξει τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα. Έχω εξελίσσει δυνατότητες. Έχω βελτιώσει τον εαυτό μου είτε για να γίνω αποδεκτή είτε για να μην πληγώνομαι είτε γιατί το επέλεξα προκειμένου να νιώθω εγώ καλά.
Έχω αλλάξει χαρακτηριστικά που απέκτησα στην πορεία μου.
Έχω ανάγκη να εξελίσσομαι...
Έχω ανάγκη να διορθώνω ότι είναι εμπόδιο στο διάβα μου.
Εχω μάθει να ρυθμίζω πτυχές του χαρακτήρα μου ανάλογα την κατάσταση..
Τελικά αλλάζει ο άνθρωπος;
Γεννιέται η γίνεται αυτό που είναι σήμερα;
Σε κυνηγούν βιώματα κρατώντας σε στο ίδιο σημείο μηδέν;
Ίσως να μην υπάρχει μια μόνο θεωρεία.
Ίσως να μην  έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες.
Την ανάγκη να προοδεύεις ξεκινώντας από μέσα σου. Αλλάζοντας τουλάχιστον τον τρόπο που αντιμετωπίζεις μια κατάσταση.
Και όσο το αναλύω στο μυαλό μου πιστεύω πως δεν αλλάζει ο άνθρωπος...και αμέσως αλλάζω γνώμη...αλλάζει ναι άμα το θελήσει αλλάζει, διαμορφώνει , προσπαθεί, γίνεται καλύτερος, εντοπίζει λάθη. Εξελίσσεται...
Αρκεί να το θέλει αρκεί να ζητήσει την βοήθεια που μπορεί να χρειάζεται για να το πετύχει.
Με έπιασε κόκκινο φανάρι, τα σύννεφα συνεχίζουν να αλλάζουν σχήμα και πορεία. Οι σκέψεις μου το ίδιο...
Σκέφτομαι πως έχω γνωρίζει πολλούς ωραίους ανθρώπους στην ζωή μου.
Ανθρώπους τόσο όμορφους που σχεδόν αποτελούν έμπνευση να αλλάξεις, να δεις τον κόσμο έστω και στα κλεφτά από την υπέροχη μάτια τους. Δεν ξέρω αλήθεια αν γεννήθηκαν η έγιναν αυτό που είναι σήμερα.
Το σίγουρο είναι ότι εκείνος που δεν αλλάζει είναι γιατί είτε δεν βρήκε έναν λόγο είτε γιατί δεν μπορεί να είναι λειτουργικός σε μια αλλαγή που έχει απαιτήσεις, θέλει προσπάθεια, θέλει κίνητρο...
Δεν θέλει να αλλάξει, πιστεύει πως δεν μπορεί ή δεν χρειάζεται ή δεν έχει εντοπίσει την ανάγκη αυτή.
Αλλάζει ο άνθρωπος αυτό τελικά πιστεύω!

Το Ραδιόφωνο έπαιζε αυτό

https://youtu.be/oez6aLmpO_E

Η πρώτη φωτογραφία είναι από:Google




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.