Μηδέν και σήμερα!



Μήνυμα χωρίς χρέωση!
Μόλις καταναλώθηκε ο χρόνος των διακοπών σας, παρακαλώ όπως επιστρέψετε στην βάση σας!

Πως πέρασαν οι μέρες δεν θυμάμαι.
Ξεκινάς διακοπές και λες εντάξει έχω μέρες.
Οι μέρες περνάνε και τσουπ φτάνεις στο τέλος!


Τότε είναι που ανάμικτα συναισθήματα έρχονται ένα ένα.
Χορτάσες;
Πέρασες καλά;
Γέμισες εικόνες και χρώματα;
Ετοιμάζεις ξανά βαλίτσες μόνο που τώρα θα βάλεις μέσα και αναμνήσεις!
Κοχύλια, δύο τρία κιλά από το φαι και τα γλυκά, ρούχα που τελικά πάλι δεν χρειάστηκες!
Φωτογραφίες με γελαστά προσωπάκια και λερωμένες πατούσες!
Πατούσες και φάτσες που χόρτασαν φιλιά αγκαλιές βουτιές, θάλασσα!
Οι οικογενειακές διακοπές σε ενώνουν.
Σου δημιουργούν αναμνήσεις.
Σε ξεκουράζουν ακόμα και αν τρέχεις όλη μέρα πίσω από τον δίχρονο γιό σου. Και ταυτόχρονα θές να συμμετέχεις σε κάθε επιθυμία του εφτάχρονου γιου σου.


Στις διακοπές βρίσκεις επιτέλους χρόνο να πιεις ένα δύο τρεις καφέδες με τον σύζυγό.
Μιλάτε γελάτε ονειρεύεστε για όλα εκείνα που επιθυμείτε.
Παίζεις στην θάλασσα.
Μαζεύεις κοχύλια.


Ακούς όλους τους ήχους του καλοκαιριού που η φύση απλόχερα σου δίνει.
Ζεσταίνεσαι όμως είναι καλοκαίρι και εσύ είσαι διακοπές.
Βουτάς στην θάλασσα και μια νότα δροσιάς σε επαναφέρει, αν όχι επαναλαμβάνεις!



Ένα δροσερό αεράκι φυσάει και κλείνεις τα μάτια να το νιώσεις!
Πίνεις εκείνο το κοκτέιλ που ήθελες κάτω από το φως του φεγγαριού.
Θεωρείται τους εαυτούς σας τυχερούς που η αγαπημένη μαμά ήρθε για λίγο και σου κρατάει τα παιδιά!


Το κοκτέιλ τελειώνει και εσύ γελάς γιατί δεν μπορείς να σηκωθείς! Και αναρωτιέσαι πόσο καιρό έχει να κυλήσει αλκοόλ στο αίμα σού;
Και οι μέρες τελείωσαν!
Όμως τελικά γέμισες μπαταρίες!


Γέλασες!
Κοιμήθηκες!
Απόλαυσες μικρές στιγμές!
Μαύρισες!
Ονειρεύτηκες!


Επιστροφή στην βάση.
Όχι δεν μου έλειψε καθόλου!
-Ούτε εμένα μαμά!
Μου έλειψε το ποδήλατο μου όχι η Αθήνα.
Αν είχα το ποδήλατο μου δεν θα μου έλειπε τίποτα!
-Εμένα πάλι δεν μου έλειψε τίποτα. Ότι χρειάζομαι είναι εδώ!
Μία βαθιά ανάσα και μια φωνή που μου λέει...
Έρχεται ο Σεπτέμβρης... ένας μήνας που αγαπάς!
Έρχεται ο χειμώνας που λατρεύεις!
Διώχνω τις σκέψεις!
Είναι ακόμα καλοκαίρι,και ας μην θέλω να γυρίσω!

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού κόσμε!
Και όσο ο ήλιος καεί είναι ακόμα καλοκαίρι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.