Έξι χρόνια!!

8:22 π.μ.



Έξι χρόνια πριν, περίπου εφτά το πρωί έπινα αυπνη τον καφέ μου.
 Σε λίγο θα πηγαίναμε στο νοσοκομείο για μία απλή εξέταση.
Σχεδόν ένα μήνα νωρίτερα από την τελευταία ημερομηνία.
Μέσα μου όμως κάτι έλεγε πως θα ήταν μέρα που θα σε γνώριζα!
Το ένστικτο μου δεν με ξεγέλασε, τρείς το μεσημέρι άκουσα για πρώτη φορά το κλάμα σου.
Αντίκρυσα για πρώτη φορά το πιο όμορφο πλάσμα!
Και ξεκίνησε για μένα το όμορφο αυτό ταξίδι...
Να είμαι μαμά σου!
Έξι υπέροχα χρόνια.
Ένα ήσυχο βρεφακι, που δεν χορταινα να κοιτάζω με θαυμασμό.
Ένα ζωηρότατο νήπιο, που δοκίμασε κάθε μου όριο και αντοχή!
Ένα υπέροχο πλάσμα.
Σήμερα πρίν κοιμηθείς, καθώς έφευγα από το δωμάτιο σου μου είπες..
- μαμά είσαι ότι καλύτερο έχω!
Αυτή είναι ή ευτυχία να είμαι μαμά σου.
Να είσαι ότι καλύτερο έχω!!
Να αγγίζω τα σύννεφα από απέραντη αγάπη με μία σού λέξη, μία αγκαλιά.
Οι πινελιές που πρόσθεσες στον δικό μου καμβά είναι μοναδικές.
Γεμάτες χρώματα και λέξεις που δεν έχω ξανά ακούσει, δεν έχω φανταστεί.
Ξεπέρασες κάθε μου φαντασία όταν ακόμα έγκυος σε σένα προσπαθούσα να φανταστώ πως θα είναι ο γιος μου.
Είσαι μαχητής, ένας μικρός πεισματάρης που προσπαθεί να ανοίξει τα φτερά τα του.
Είναι τόσα πολλά όλα εκείνα που θέλω να σου πω όμως κάτι βραδιές σαν και σήμερα δεν βρίσκω τις λέξεις.
Είναι τόσα τα συναισθήματα μου, μα δεν μπορώ να της αποτύπωσω όπως θέλω.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι νιώθω τόσο τυχερή που σε έχω, που σε ακούω να με φωνάξεις μαμά, που σε ακούω να γελάς..
Ξεπέρασες κάθε μου όνειρο...
Είσαι ο καλύτερος γιος, ο καλύτερος αδερφός.
Είσαι ότι πιο όμορφο έχω δημιουργήσει.
Σου έδωσα ζωή...μου έδωσες και εσύ το ίδιο...
Σου έδωσα αγάπη και την παίρνω συνεχώς πίσω.
Σου έδειξα να πετάς και στην προσπάθεια σου  τα πας περίφημα!
Ξέρω πως δεν θα μπορέσω να σε προστατεύω για πάντα , όμως θα είμαι εδώ, για να σε ακούσω, να γελάσω μαζί σου, να κλάψω μαζί σου. Να απαλύνω τον πόνο σου.
Δεν θα σου κρατώ για πάντα το χέρι ,
Όμως θα μαι εδώ.
Και να θυμάσαι να τρέφεις την ψυχή σου με όμορφα πράγματα.
Μοναδικέ μου να συνεχίσεις να δίνεις νόημα στην ζωή σου, στην ζωή μου.
Νιώθω ευτυχία κάθε φορά που σε κρύβω στην αγκαλιά μου.
Σε κοιτάζω και προσπαθώ να θυμηθω πόσο σύντομα το μικρό μου αγόρι μεγάλωσε τόσο πολύ.
Κοιτάζω τις φωτογραφίες σου...
Στις περισσότερες γελάς....
Να γελάς μωρό μου για να μας γεμίζεις με φώς!
Να σκας από υγεία, να γεύεσαι τις χαρές τούτου  του κόσμου.
Να ονειρεύεσαι, να πιστεύεις σε σένα.
Και να θυμάσαι πως σ αγαπάω ως το άπειρο άπειρες φορές.
 Χρόνια πολλά πολλά μωρό μου!!



Πηγή φωτογραφίας: http://pin.it/gv6F_eX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.