Μια μυρωδια αναμνησεις.


Μέσα στην ησυχία της νύχτας, πάντα σας κοιτάζω και σκέφτομαι....
Πόσο μα πόσο σας αγαπάω.
Σκέφτομαι αν η μέρα που πέρασε σας άγγιξε. Αν όμορφες νότες έπαιξαν χαρούμενη μουσική στο παιδικό σας μυαλό.
Αν σας δημιούργησε έστω και μία τόσο δα ανάμνηση που θα την κρατήσετε μέσα σας και θα την κουβαλάτε μαζί.
Αν σας άφησε μυρωδιές...
Μυρωδιές της μαμάς...πως να μυρίζω άραγε για σας?
Αν σας άφησε μία  γεύση που αργότερα θα ξυπνήσει αναμνήσεις.
Αν σας άφησε μία εικόνα που ίσως ποτέ να μην ξεχάσετε.
Άραγε πια μυρωδιά θα σας θυμίζει αγάπη;
Ένα κέικ που φτιάξαμε μαζί;
Ή μυρωδιά από το αγαπημένο σας φαγητό;
Η μυρωδιά από τα σεντόνια που μυρίζουν μανούλα ,ανακατεμένα με μαλακτικό ....
Άραγε με ποιά εικόνα  θα μας θυμάστε;
Τα βράδια που φτιάχνουμε πίτσα? το πάλεμα και τις αγκαλιές στο κρεββάτι? Η τις βόλτες μας;
Άραγε πόσες αναμνήσεις θα λατρέψετε και θα νοσταλγικά θα συζητάτε αργότερα;
Όπως κάνω και εγώ με την αδερφή μου.
Θέλω να θυμάστε την αγάπη μου, το χάδι μου τις νύχτες.
Το φιλί μου τη μέρα.
Τις φωνές μου όταν σας μαλώνω καθώς έχω χάσει την ψυχραιμία μου... άραγε θα τις θυμάστε; 
Άραγε θα με θυμάστε σαν μια τρελή μαμά? Που συνεχώς τρέχει να τα προλάβει όλα...
Να θυμάστε τις αγκαλιές μας στο κρεβάτι που γινόμαστε μια μάζα και οι τέσσερις.
Τα τραγούδια μας στο αυτοκίνητο. Τα πρωινά του σαββατοκύριακου καθώς φτιάχνουμε ομελέτα και στήβουμε χυμό πορτοκάλι και ο μικρός παίζει μπάλα ενώ εγώ φωνάζω να μου επιστρέψετε πίσω τα πορτοκάλια καθώς η ομελέτα καίγεται και το λιωμένο τυρί στην τοστιέρα μου υπενθυμίζει να τα βγάλω τα τοστ πριν καούν .
Θα νοσταλγείτε στιγμές?
Όπως νοσταλγώ εγώ αναμνήσεις και μυρωδιές που μου θυμίζουν τα δικά μου παιδικά χρόνια , και όταν αυτές οι μυρωδιές τρυπώνουν στο μυαλό μου θέλω να γυρίσω πίσω έστω για μία στιγμή. Και να κρυφτώ για λίγο στην αγκαλιά της μάνας μουνα,  χαρώ με ένα παγωτό που θα βρω στην κατάψυξη.  Και τις νύχτες να ονειρεύομαι συζητώντας με την αδερφή μου, και οταν ανοίγει η πόρτα να κάνουμε ότι κοιμόμαστε, γελώντας σιγανά κάτω από τα σκεπάσματα.
Θέλω να θυμάστε ότι σας λατρεύω.. ότι κάθε μυρωδιά, κάθε εικόνα όταν θα σας λείπει να έρχεστε και να την αναζητάτε εδώ.
Εδώ που οι πρώτες σας αναμνήσεις θα μείνουν χαραγμένες κάπου στο μυαλό σας.
Εδώ που η αγάπη δεν έχει όρια, εδώ που κάθε σας ανησυχία μπορεί να ακουστεί.
Εδώ που οι πρώτες σας αναμνήσεις ξεκίνησαν.
Μία μυρωδιά αναμνήσεις που θα έχετε πάντα κάπου σε ένα συρτάρι του μυαλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.