Φάση είναι θα περάσει!

Τον τελευταίο καιρό η κατάσταση με τα παιδιά αλλάζει συνεχώς. Από την μία έχω ένα αφρατο μωρό που συνεχώς με εκπλήσσει  με τα νέα του κατορθώματα. Με πονηρές ματιές, με πείσματα προσπαθώντας να κερδίσει και εκείνος όλα όσα στοχεύει.
Μου έχει πάρει κυριολεκτικά το μυαλό, μικρό και χαριτωμένο, αστείο και χαρούμενο μωρό που διεκδικεί δυναμικά την μαμά του, κι όχι μόνο!
Διεκδικεί κι εκείνος τον ρόλο του σε αυτό το σπίτι.
Από την άλλη έχω έναν πεντάχρονο και κάτι που τον τελευταίο καιρό προσπαθεί και εκείνος με την σειρά του να διεκδικήσει τα θέλω του. Τα οποία δεν σταματούν πουθενά.
Το να βγάλω άκρη με τον μεγάλο μου γιό ξαφνικά μοιάζει βουνό!
Συνεχή διαπραγμάτευση για όλα. Τα ξέρει όλα τα μπορεί όλα...
Όταν θα τσακωθούμε μοιάζει με καυγά μεταξύ ενηλίκων.
Όλη μέρα ακούω ατάκες από την μία γελάω και από την άλλη αναρωτιέμαι είναι της ηλικίας ή κάτι δεν έκανα καλά.
- βοηθά με λίγο να μαζέψουμε...
- έχω δουλειές δεν προλαβαινω απαντάει
- σταματά να τρώς λιχουδιές του λέω
-ο καθένας κάνει αυτό που θέλει μου απαντά
Κατανοώ απόλυτα το γεγονός ότι μπορεί να ζηλεύει τον μικρό.. αν και για τον αδερφό του δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του.
Κατανοώ ότι είμαι κουρασμένη και δεν έχω πάντα υπομονή,  όμως νιώθω την κατάσταση να ξεφεύγει.
Ίσως να ναι φάση, ίσως έχει βάλει στόχο να δοκιμάσει εκ νέου τα όρια μας.
Ίσως απλά να είναι ένα δυνατό ο πνεύμα που θέλει να θέσει τους δικούς του κανόνες στο σπίτι.
Τα βράδια τον φιλώ απαλά ψιθυρίζοντάς του πόσο πολύ τον αγαπώ. Νιώθω τύψεις... υπόσχομαι ότι από αύριο θα χειριστώ αλλιως τα πράγματα.
Είναι ακόμα τόσο μικρός και εκείνος.
Όλα αυτά τα συναισθήματα θα κρατήσουν  μέχρι τον πρώτο πρωινό τσακωμό!!!
Μετά πάλι απο την αρχή.
Ώρες ώρες σκέφτομαι η εφηβεία του τι χαρακτηριστικά θα έχει;
Περνάει την φάση που πιστεύει πως όλα τα μπορεί...
Την φάση που από νήπιο θα γίνει πρωτακι. Την φάση που το αρσενικό του dna προσπαθεί να τα βάλει με το δικό μου.
Από την άλλη  η ευαίσθητη του πλευρά με σκλαβωνει. Ή αγάπη του για μένα ή αγάπη του για τον αδερφό του. Τα όνειρα του που πάντα περιέχουν αγάπη οικογένεια. Όνειρα που μοιράζεται ακόμα μαζί μου. 
Φάση είναι θα περάσει και αν δεν περάσει θα κάνουμε απλά έναν επαναπροσδιορισμό διαδρομής και στο τέλος θα βρούμε  πάλι τον δρόμο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.