βραδινές συζητήσεις, και η πιο γλυκιά καληνύχτα!

Λατρεύω αυτά τα βράδια που τον πιάνει η γνώστη λογο διάρροια πριν κοιμηθεί.
Από την μέρα που γεννήθηκε μέχρι να λείψω πρώτη φορά από κοντά του κάθε βράδυ η ίδια τυπική αγαπημένη διαδικασία...
Οι βραδινές μας συζητήσεις είναι οι καλύτερες.
Άλλαζαν μόνο οι φάσεις της έκτοτε ηλικίας.
Όμως μετά όλα άλλαξαν...
Για αρκετό καιρό το στερήθηκα.
Λόγω  του μωρού πάντα εκείνη την ώρα έκλαιγε για να θηλάσει όποτε το είχαμε κόψει καιρό..
Ποτέ τον έβαζε για ύπνο ο μπαμπάς, και πότε ενα φιλί και μια  γρήγορη καληνύχτα απο μένα.
Τις προάλλες μου λέει ο άνδρας μου.."ρε Ρεγγίνα ακόμα ζητάει παραμύθι..Ακόμα θέλει ιστορίες για να κοιμηθεί...
Έπρεπε να άκουγες τι μου έλεγε.."
Τότε μόλις είχα διαβάσει αυτό το κείμενο της Άσπας.
Τότε είπα πως δεν θα αφήσω άλλο βράδυ χαμένο.
Δεν θέλω να χάνω άλλο αυτή την υπέροχη φάση να τον βάζω για ύπνο.
Είναι η ώρα που μου εκμυστηρεύεται όλα όσα σκέφτεται, η ώρα που έχει τις πιο περίεργες απορίες.
Η ώρα που λέει πετυχημένα πράγματα!
Σήμερα λοιπόν του έλεγα τι έκανε όταν ήταν μωρό τον κρατούσα σφιχτά στην αγκαλιά μου όπως τότε...
Κουβέντα στην κουβέντα άρχισε ο εξής διάλογος:
-μαμά απο που σκέφτηκες το όνομα μου;
-απο τον παππού σου παιδί μου, δεν έχετε το ίδιο όνομα;
Έτσι κάνουν δίνουν στα παιδιά τα ονόματα των γονιών.
Και εσύ αν κάνεις κορίτσι μπορείς αν θες να δώσεις το όνομα μου..του λέω συζήτηση που έχουμε κάνει πολλές φορές, μόνο που σήμερα πήρα καινούργια απάντηση.
-μα εγω Ρεγγίνα έχω μόνο μία απαντάει, αλλιώς αν το κάνω αυτό θα σε λένε μόνο μαμά.
Γι αυτό εγώ θα κάνω δύο αγόρια.
Συνεχίζει...
Μαμά όταν γίνω 16 θα φύγω από το σπίτι;
-όχι παιδί μου στα 16 είσαι παιδί ακόμα, για να φύγεις πρέπει  να μεγαλώσεις, να βρεις μια καλή δουλειά που θα σου δώσει αυτήν τη δυνατότητα.
Εγώ για παράδειγμα  έφυγα απο το σπίτι μου οταν παντρεύτηκα τον μπαμπά σου του λέω, με πήγε ο μπαμπάς μου στην εκκλησία και με παρέδωσε στον πατέρα σου.
-μαμά εκεί στον γάμο σε γνώρισε ο μπαμπάς;... Όχι του απαντώ και  γελάω
-είχαμε γνωριστεί απο πιο παλιά..
Και αφού του λέω πως γνωριστήκαμε συνεχίζει...
-Μαμά ξέρεις γιατί σε παντρεύτηκε;
-γιατί παιδί μου; ρωτάω γεμάτη περιέργεια
Γιατί είσαι όμορφη...
-Καληνύχτα μωρό μου κοιμήσου τώρα.
-Καληνύχτα μαμά σ αγαπώ πολύ.
Να για να ακούω τέτοια θα συνεχίζω να σε κοιμίζω τα βράδια..
Για να με παίρνεις τις πιο δυνατές αγκαλιές.
Για να μιλάμε για αυτά που ζήσαμε και για αυτά που θα έρθουν.
Για να μου λες οσα σκέφτεσαι και όσα νιώθεις.
Μεγαλώνεις και δεν ξέρω πόσο θα κράτησει όλο αυτό.
Σου υπόσχομαι μωρό μου να μαι εκεί κάθε βράδυ για να σε ακούω, να σε νιώθω να σου λύνω όλες σου τις απορίες.
Και αν τύχει και λείψω απο κοντά σου κάποιο βράδυ να μου τα λες μάζεμενα μετά...εντάξει;
Τα νυχτοπερπατηματα τελείωσαν...σπάνια πια έρχεσαι στο κρεβάτι μας...
Δεν θέλω να τελειώσουν τα βράδια αυτά που η συζήτηση κρατάει λίγο όμως είναι αρκετή για να  με εμπνεύσει, να με συγκινήσει και να με κάνει περήφανη για σένα.
Θα σε φιλάω πάντα τα βράδια που κοιμάσαι ακόμα και όταν μεγαλώσεις.
Θα προσεύχομαι πάντα πάνω απο το προσκεφάλι σου να είσαι καλά.
Θα είσαι πάντα το μωρό μου όσο και αν μεγαλώσεις.
Καληνύχτα μωρό μου σ αγαπώ ως το άπειρο άπειρες φορές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.