Πρίν γίνω μαμά

10:48 π.μ.
Πρίν γίνω μαμά είναι πολλά εκείνα που δεν μπορουσα να καταλάβω. Ακόμα περισσότερα εκείνα που δεν μπορούσα να νοιώσω.
Όμως ήταν εύκολο να κρίνω και να είμαι η τέλεια "μαμα" σε αντίθεση με εκείνη που ήταν μαμά.
Και να που οι ρόλοι αντιστρέφονται...γίνεσαι μαμά και ξαφνικά τα βλέπεις όλα ανάποδα....τα βλέπεις ολα αλλιώς!
Τώρα κατάλαβα γιατί μανούλα πονούσες οταν πονούσα.
Και γιατί έλαμπες όταν ήμουν χαρούμενη.
Τώρα κατάλαβα που έβρισκες τόση αγάπη, και τόση δύναμη για να ανταπεξέλθεις σε όλα.
Τώρα μπορώ να καταλάβω γιατί μου κράταγες  τόσο σφιχτά το χέρι μου.
Ύστερα κατάλαβα και άλλες μανούλες....εκείνες που δεν άφηναν στιγμή το παιδί τους και μου φαινόταν τόσο περίεργο.
Τώρα πια ξέρω....σε νιώθω...και εγώ το ίδιο κάνω..
Οι συζητήσεις γύρω από το παιδί μου φαινόντουσαν τόσο βαρετές που αναρωτιόμουν μα καλά δεν έχουν κάτι άλλο να πουν;
Έχουν , άλλα τι πιο ωραίο απο το να μιλάς για το παιδί σου....νιώθοντας ταυτόχρονα τόσο περήφανη.
Μου έκανε εντύπωση γιατί τα ψυγεία ηταν γεμάτα απο ζωγραφιές μουτζούρες....οι οποίες παρεμπιπτόντως κοσμούν τώρα πια κοσμούν και το δικό μου...
Ότι αφορά την μαμά που δεν μπορούσε να κουμαντάρει ένα τρίχρονο ή τετράχρονο είχα να πω πολλά.... Θεωρίες ατέλειωτες...Μέχρι που βρέθηκα στην θέση της...Χωρίς θεωρίες φυσικά!
Πρίν γίνω μαμά δεν ήξερα ότι το ίδιο πλάσμα μπορεί να σου βγάλει τόσες πτυχές του εαυτού σου...
Εκεί που γελάς ξαφνικά μπορεί να σου ανέβει η πίεση, και με ένα απλό βλέμμα να να σε κάνει πάλι λιώμα!
Μπορεί να σε ανεβάσει στα ουράνια...Μπορεί να σε κάνει να νευριασεις να θυμώσεις να φωνάξεις... Όμως όλα εκείνα τα συναισθήματα που μπορεί να νιώσει μια μαμά αξίζουν τα πάντα! Ο κατάλογος με τα συναισθήματα είναι τόσο μεγάλος.....
Α ρε μαμά, πόσες φορές θα θυμηθώ ακόμα τα λόγια σου ....θα γίνεις μαμά και θα με καταλάβεις!!!!
Αχ βρε μανούλα πολύτιμη....Που συνεχώς αναρωτιέσαι αν τα καταφέρνεις καλά...Έχοντας τύψεις....
Δεν έχει καμία σημασία ούτε με ποιον τρόπο γεννησες, ούτε αν κατάφερες να θηλάσεις. Δεν έχει σημασία τίποτα. Η Αγάπη σου αρκεί.....Και μην  ξεχνάς πώς η αγκαλιά σου τα γιατρεύει όλα.
Τα λόγια σου απαλύνουν τον πόνο, το χάδι σου ζεστό.
Η παρουσία σου μοναδική και τόσο αναγκαία...σε κάθε ηλικία του!
Πρίν γίνω μαμά, ούτε που μπορούσα να σκεφτώ τι αξία έχει ενα λουλούδι κομμένο απο τα μικρά του χεράκια...
Πρίν γίνω δεύτερη φορά μαμά....αναρωτιέμαι πόσα ακόμα συναισθήματα έχω να νιώσω!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες..







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.