Παιδί μου πόσα μου έμαθες....!

Απο την μέρα που γεννήθηκες μέχρι και σήμερα τα πάντα άλλαξαν...Οχι μόνο στον τρόπο ζωής αλλα και στον τρόπο σκέψης.
Δεν σε μαθαίνω μόνο εγώ...μου μαθαίνεις και εσύ.
Μου έμαθες να μην σκέφτομαι μόνο εμένα.
Μου έμαθες τι σημαίνει υπομονή, γιατί πρώτα μου την έδειξες....
Την έδειξες όταν αρρωστησες για πρώτη φορά και υπομονετικά το ξεπέρασες....
Ποτέ δεν έχεις παραπονεθεί για τίποτα!
Όταν με περιμένεις να γυρίσω απο την δουλειά..
Όταν κάθεσαι  ξαπλωμένος και σιωπηλός δίπλα μου ενώ εγώ ακόμα κοιμάμαι.
Όταν κάθε φορά σε "σέρνω" μαζί μου για δικές μου δουλειες....και εσύ απλά υπομένεις.....
Μου έμαθες να δίνω όλη μου την αγάπη και μου την επιστρέφεις απλόχερα.
Μου έμαθες να γίνομαι καλύτερη...Όταν σε είδα να το προσπαθείς και εσύ κάνοντας άλματα για να μάθεις οτιδήποτε καινούριο.
Με έμαθες τι θα πει απλότητα...όταν γεμίζεις χαρά με απλά μικρά πράγματα της καθημερινότητας..
Με έμαθες να θυμάμαι τα όρια μου, μίας και πρώτα σου τα έμαθα εγώ.
Να μιλάς όταν κάτι δεν σου αρέσει, και να εκφράζεις την χαρά σου όταν νιώθεις ευτυχισμένος.
Με έμαθες να χαίρομαι και να γελάω με κάτι που δεν θα έβρισκα ποτέ αστείο...
Μου έδειξες πώς η ομορφιά κρύβεται πίσω απο τα πιο απίστευτα πράγματα...
Με έμαθες να ταξιδεύω μαζί σου σε ιστορίες φαντασίας που τόσο αγαπάς.
Με μαθαίνεις να μην εγκαταλείπω, να προσπαθώ συνεχώς για τα θέλω μου δείχνοντας απίστευτο πείσμα σε ότι κάνεις και θες μέχρι να τα καταφέρεις.
Μου έδειξες πώς όλα περνάνε ακόμα και τα πιο δύσκολα, εκφράζοντας μου τα μικρά και μεγάλα σου όνειρά..... Γεμίζοντας με ελπίδα!
Μου έμαθες να πιστεύω στα θαύματα...άλλωστε και εσύ ένα θαύμα είσαι!
Η ζωή είναι ενα όμορφο ταξίδι, με απρόοπτα και με εκπλήξεις.....και μαζί σου η διαδρομή μοιάζει να ναι τόσο μαγική.......!
Άλλωστε η αθωότητα σου και ο αυθορμητισμός σου τα κάνουν ολα να φαίνονται τόσο ενδιαφέρον....Ακόμα και εκεί με μαθαίνεις να σκέφτομαι διαφορετικά.
Τίποτα δεν κρατάει για πάντα...και εσύ με έμαθες να δίνω αξία σε κάθε στιγμή.
Με έκανες μαμά....με έκανες ευτυχισμένη...με γεμίζεις συνεχώς με όλα αυτά που λες και κανείς, με κάνεις περήφανη κάθε μέρα......
Να ξέρεις γλυκό μου αγόρι πως έχω τα αυτιά μου ανοιχτά για να σε ακούω , κάθε σου λέξη είναι πολύτιμη για μένα.... Πηγαίνω εκεί οπου είναι το καλύτερο για σένα.....Εσύ με πάς, εσύ με μαθαίνεις....
Το να  βλέπω τα μάτια σου να λάμπουν απο χαρά νιώθω μόνο πληρότητα.
Συνεχισε να με μαθαίνεις μωρό μου.....
Συνέχισε να μου δείχνεις καινούριους δρόμους ....και γω κρατώντας σου  σφιχτά το χέρι σ ακολουθώ.....
Σ αγαπάω ως το άπειρο μωρό μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.