Μπαμπάς αυτός ο πολύτιμος!

Με αφήνει να κάνω τρελές, μάλιστα τις περισσότερες φορές συμμετέχει και εκείνος.
Με αφήνει να είμαι ο πιο δυνατός.
Κάνουμε μαζί μαστορέματα γιατί είμαστε ειδικοί μάστορες!
Κάνουμε γρήγορα ποδήλατο,  ειδικά όταν η μαμά δεν μας βλέπει.
Μου παραχωρεί την θέση του στο κρεβάτι όταν έρχομαι τις νύχτες.
Με κοιμίζει όταν η μαμά σχολαει αργά.
Γελάμε πολύ, παίζουμε ξύλο στα ψέμματα, και σχεδόν πάντα νικάω  είμαστε αχτυπητο δίδυμο.
Με ενθαρρύνει όταν πέφτω, και με μαθαίνει να σηκώνομαι μόνος μου.
Το βλέμμα του μου δίνει δύναμη.
Μπορεί να με σηκώσει πολύ ψηλά στον αέρα.
Με αφήνει να βουτάω τις πατάτες μου στην μουστάρδα του.
Λέει τις πιο ωραίες Ιστορίες.
Με αφήνει να ανεβαίνω πάνω στην βέσπα του, και κάνω ότι οδηγώ. Μάλιστα ξέρω πολλά για τα αυτοκίνητα χάρη σε εκείνον.
Μου λύνει όλες τις απορίες μου, και με ενθουσιάζουν οι γνώσεις του.
Με αφήνει να κολλάω αυτοκόλλητα στο ποδήλατο του.
Και όταν η μαμά θυμώνει την κοιτάει περίεργα και εκείνη ξαφνικά δεν είναι πια θυμωμένη.
Είναι ο μπαμπάς και είναι πολύτιμος. Κάνει όσα η μαμά δεν μπορεί, και γίνεται πιο εύκολα παιδί.
Έχει και εκείνος απαιτητικό ρόλο στην ζωή και το μεγάλωμα ενός χαρούμενου παιδιού.
Είναι ο ήρωας , είναι το πρότυπο, είναι ο μπαμπάς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.