Πάει ο παλιός ο χρόνος!!!!!

Πάει ο παλιός ο χρόνος.....
Όπως κάθε χρόνο  έτσι και φέτος προσπαθώ να κάνω τον απολογισμό μου.
Κάτι να κρατήσω , κάτι να αφήσω.
Τα άσχημα ας γίνουν μάθημα ή μια ανάμνηση ....Τα καλά όμως τα κουβαλάω μέσα μου δίπλα μου...και ευγνωμονώ για αυτά.
Θέτω νέους στόχους έτσι για το καλό,  να ξεκινήσει το νέο έτος και γω ναι μαι γεμάτη μέσα μου κυρίως.
Υγεία πάνω απο όλα..... Επίσης να θυμηθω.

Να χαμογελαω, να γελάω πιο συχνά.
Να λέω  σ αγαπάω σε εκείνους που είναι δίπλα μου.....πιο συχνά ακόμα.
Να μην χάνω το νόημα.
Να μην χαλιέμαι.
Να ζω για όλα τα όμορφα που δίνει η ζωή.
Να βλέπω πιο συχνά τους φίλους μου.
Να μην χάνομαι στο εγώ.
Μα μην στεναχωριέμαι ανούσια.
Να με αγαπώ πιο πολύ.
Να αγκαλιάζω πιο συχνά.
Να ονειρεύομαι.
Να ταξιδεύω.
Να προοδευω.
Να μην κανω πίσω στα θέλω μου.
Να απολαμβάνω μικρά καθημερινά πράγματα.
Να είμαι ο εαυτός μου.
Να γράφω για όλα όσα με γεμίζουν..και όχι μόνο.
Να γίνομαι καλύτερη.
Να μην θυμώνω.
Να θυμάμαι τα παραπάνω.
Κάντε όνειρα, γεμίστε τις μέρες και τις νύχτες σας...και βάλτε νέους στόχους!
Καλή χρονιά λοιπόν, με χαρές με Αγάπη και με υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.