Ανησυχίες επαγγελματικού προσανατολισμού.....

7:34 μ.μ.
Λατρεύω τις ατάκες του. Λατρεύω τον ατέλειωτο μονόλογο του, λατρεύω καθε μας συζήτηση και ας μην προλαβαίνω να καταγράφω καθε τι όμορφο η αστείο που λέει .
Τα παρακάτω ειναι ότι προλαβα να καταγράψω στην μνήμη μου και υστέρα σε ένα  απο τα αγαπημένα μου τετράδια  σημειώσεων.

-Μαμά τι δουλειά μπορώ να κάνω για να πάρω Lamborghini ?
-Παιδί μου δεν ξέρω σίγουρα όμως πρέπει να ναι καλή δουλειά να έχεις λογικά σπουδάσει κατι και να έχεις τύχη....έλεγα τα δικα μου μίας και δεν ήμουν σε θέση να πω κάτι πού θα του έδινε την απάντηση που έψαχνε...
-Μαμά....συνέχισε ...οικοδόμος ειναι καλή δουλειά; Πυροσβέστης; Γιατρός να κάνω καλα τα παιδάκια; Μήπως ήρωας σαν τον Spiderman. Τι λες μαμά ποιά αλλη δουλειά; Πες μαμά αν κάνω πολλές δουλειές θα το πάρω; Πριν προλάβω να πω το οτιδήποτε συνεχίζει....
Μαμά πες μου μια ιστορία για ένα παλικάρι που βρήκε καλή δουλειά και πήρε ενα αμάξι με πολλά γκάζια εγω βέβαια δεν θέλω πολλά γκάζια ενα θέλω γιατί θα τρέχω σιγά-σιγά και εχω μυαλό στο κεφάλι μου. Να σου και η ατάκα μου. ..Τελικά η συζήτηση συνεχίστηκε χωρίς ακόμα να βρει το ιδανικό επάγγελμα για να κάνει το όνειρο πραγματικότητα.....
Πολλές φορές με ρωτάει αν τα λεφτά του κουμπάρα φτάνουν.
Γλυκό μου αγόρι δεν θέλω να σου λέω ψέματα μα δεν θέλω ακόμα να σου πω και όλη την αλήθεια....
Εύχομαι μονο στην ζωή σου να βρεις ένα επάγγελμα που πραγματικά θα σ αρέσει και αν μπορεί και να σου προσφέρει και ενα τόσο ακριβό αυτοκίνητο καλό για σενα...Αν παλι όχι τότε εύχομαι να καλύπτει αλλά πράγματα...Γιατί η ευτυχία είναι αλλου μωρό μου.
Προς το παρόν οδήγα την τηλεκατευθυνόμενη Lamborghini σου.
Και είμαι σίγουρη πως έχεις καιρό να βρεις τον επαγγελματικό σου προσανατολισμό.
Φυσικά συνεχισε να μοιράζεσαι μαζι μου καθε σου σκέψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.