ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ!!!!

Όταν μπαίνω σε κάποιο φιλικό σπίτι μου αρέσει να παρατηρώ αντικείμενα, φωτογραφίες, διακοσμημένες γωνίες του σπιτιού που προδίδουν τον χαρακτήρα των ανθρώπων που μένουν μέσα!
Έτσι λοιπόν χτες βρέθηκα για καφέ σε ένα φιλικό μου ζευγάρι.
Τα παιδιά συζούν εδώ και λίγους μήνες !
Έτσι καθώς περίμενα την φίλη μου να ψήσει τους καφέδες μας καθόμουν μαζί της στην κουζίνα.
Όσο εκείνη ασχολιόταν με τους καφέδες μιλάγαμε, το βλέμμα μου περιπλανιόταν στην κουζίνα!
Ένα όμορφο σετ με φλυτζάνια  μια τσαγιέρα  με απαλές αποχρώσεις και πέρλα  κοσμούσε μια βιτρίνα, σίγουρα ανήκει στα  αγαπημένα  της αντικείμενα σκέφτηκα , φαινόταν από τον τρόπο που τα είχε βάλει.
Πιο πέρα ένα σετ από ποτήρια κρασιού,  πρέπει να τους αρέσει το κρασί συνέχισα να σκέφτομαι και όντως πιο πέρα μια συλλογή κρασιών  με επιβεβαίωσε.
Ένα φωτεινό παράθυρο, με λουλουδάτες κουρτίνες, τέσσερα γλαστράκια με κάκτους!
Το βλέμμα μου συνέχισε την περιπλάνηση .....μυρωδικά σε όμορφα  μικρά βαζάκια μαζεμένα σε ξύλινο κουτί που κλείνανε σαν παντζούρια ,μοιάζει να αγοράστηκε πιθανόν σε εκδρομή!
Πάνω στο ψυγείο δυο χαρούμενες φωτογραφίες τους, μια στημένη που κοιτάνε τον φακό και χαμογελάνε για να βγει καλή η φωτογραφία!Η αμηχανία αποτυπώνεται ,δεν μπορεί να κρυφτεί..
Στην δεύτερη φωτογραφία ο αυθορμητισμός πιο εμφανείς ο φακός τους τσάκωσε εκεί που δεν το περιμένανε χαμογελάνε κοιτώντας ο ένας τον άλλον με τρυφερότητα.
Κάτω από τις φωτογραφίες βλέπω ένα σημείωμα το κοιτάω ...διακριτικά!
Μπορώ την ρωτάω?
Ναι μου λέει και χαμογελάει....
Φυσικά το διάβασα και με την άδεια τους το έβγαλα φωτογραφία!
Μ αρέσουν οι άνθρωποι που βάζουν στόχους!
Στόχους που δεν αφορούν τα υλικά αγαθά άλλα την βελτίωση του εαυτού τους!
Ένας μικρός αγώνας  που δίνεται καθημερινά και σίγουρα σας κάνει να νιώθετε καλύτερα,κάθε προσπάθεια που αποδίδει ένα ακόμα χαμόγελο και δύναμη για να συνεχίζετε!
-Είχαμε και πέρσι στόχους....μου λέει καθώς βάζει τον καφέ στα φλυτζάνια
-Τα καταφέρατε φαντάζομαι?
-Ναι γι αυτό μπήκαν καινούριοι, μου λέει περήφανη
 -Τα χαρτάκια τα κρατάς?
-Όχι ....
-Όχι????Να τα κρατάς γιατί κάποια στιγμή θα "σκαλίζεις τα συρτάρια" σου και όταν θα βρεις τα ξεχασμένα χαρτάκια  θα θυμηθείς όσα μπορεί να ξεχάσατε η όσα καταφέρατε!
-Έχεις δίκιο μου λέει....δεν θα τα ξαναπετάξω!!!

Μου άρεσε πολύ η ιδέα αυτή!
Ένα χαρτάκι για να σου θυμίζει πως μέσα στην εποχή του ανικανοποίητου και της  υπερκατανάλωσης υπάρχουν άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν πράγματα άλλα συναισθήματα!
Άνθρωποι που ψάχνουν τρόπους να κάνουν την ζώη τους όμορφη , χαρούμενη και πλούσια μέσα από το εμείς!
Η ευτυχία είναι μέσα μας δίπλα μας.Αρκεί να τη δούμε!
 Κάποιες φορές ψάχνουμε μάταια να γεμίσουμε την ψυχή μας με υλικά  ξεχνώντας την ομορφιά γύρω μας.
Περιμένουμε να πάρουμε κάτι που δεν έχουμε δώσει βουλιάζοντας όλο περισσότερο στην μοναξιά και την απομόνωση.
Η νομοτέλεια της ύπαρξης των ανθρώπων είναι η αγάπη , μου είπε κάποτε κάποιος.
Τότε θα πρέπει να την δίνουμε απλόχερα στον άνθρωπο μας να φεύγει από μέσα μας και να πιάνει τόπο .
Να κάνουμε όνειρα, βάζοντας  στόχο  ένα καλύτερο αύριο μέσω της αλλαγής που ξεκινάει από τον καθρέφτη μας!
Κάθε στόχος που άφορα την πληρότητα του εσωτερικού κόσμου νομίζω ότι είναι ένα  πολύτιμο δώρο που  μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας!



Σας το αφιερώνω παιδιά και σας εύχομαι  να πραγματοποιήσετε κάθε στόχο σας   και η σχέση σας να γεμίζει χαρά και αγάπη μέσα από την βελτίωση σας!!!!Α και με το καλό ο πρώτος σας στόχος!!!Ευχαριστώ που με αφήσατε να μοιραστώ κάτι τόσο προσωπικό σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.